'Broertje Paris Hilton stomdronken tijdens autocrash'


AMSTERDAM -  Op het moment dat Conrad Hilton, het 17-jarige broertje van Paris, zijn auto in een stel geparkeerde auto's ramde, was hij volgens ooggetuigen flink van het padje af...
    Foto: REUTERS

    Nadat hij een nachtclub in Hollywood had verlaten raakte Conrad de macht over het stuur van zijn auto kwijt. In het voertuig van de jongsteHilton-telg werden naast een potje medicinale wiet ook twee flessen wijn gevonden.

    Een buurtbewoner vertelt: "Nadat het was gebeurd was hij was aan het plassen op de oprit van mijn buren... Toen zei hij 'sorry meneer. Ik ben dronken en heb iets doms gedaan'." Conrad vroeg de man vervolgens om de politie en zijn ouders niet te bellen, meldtTMZ.com.
    Toen de bewoner hem vervolgens vroeg waarom hij met een slok op in de auto was gestapt, antwoordde hij: "Omdat ik alles verkl**t. Je kan mijn ouders niet bellen. Ze zijn op vakantie en ik ben zeventien en veel te laat nog op straat."
    "Conrad stonk naar alcohol en wiet en had rooddoorlopen ogen", vertelt de buurman. Het verhaal is door andere buurtbewoners bevestigd.
    Conrad zou vervolgens zijn opgepikt door een BMW, waardoor de politie geen stappen kan ondernemen aangezien de mogelijkheid nu bestaat dat de spullen na het vertrek van Conrad in de auto zijn gelegd.

    Lees meer nieuws op telegraaf.nl